Сугак Віта Вікторівна - психолог школи.
Шановні колеги!
У сучасних умовах оновлення системи освіти, основою якого є особистісно орієнтовний підхід до учня, значно підвищилася роль і відповідальність шкільного психолога. Водночас його діяльність набуває нових рис. І природно, що кожний із нас намагається побудувати свою роботу відповідно до нових вимог. Мета психологічної служби в школі – науково-психологічне забезпечення навчально-виховного процесу, тобто організація, побудова і проведення цього процесу на основі сучасних психолого-педагогічних теорій виховання й розвитку особистості учнів.
Психологічна служба в школі представлена шкільним психологом. Шкільний психолог бере участь у вирішенні питань, що стосуються навчання та виховання дитини з моменту приходу її в школу до моменту її закінчення. Протягом цього часу ведеться систематичне спостереження за психологічним розвитком дитини. У його ході проводять регулярні психодіагностичні обстеження, оцінюють характер і темпи психічного розвитку, дають рекомендації щодо її навчання та виховання, контролюють їх реалізацію.
У роботі шкільного психолога виділено кілька напрямів:
1) психодіагностика;
2) психологічне консультування;
3) психологічна освіта;
4) психологічна підтримка;
5) психопрофілактика
6) психокорекція.